Späť na začiatok
Ovládajte svoje ploty odkiaľkoľvek
Prihlásenie do cloudu

Služba produktu

Našim zákazníkom sa vždy snažíme poskytnúť okamžité riešenia technických problémov a radi odpovieme na otázky týkajúce sa inštalácie, používania a údržby všetkých typov výrobkov fencee.

Skôr ako začnete zariadenie považovať za chybné, postupujte prosím najprv podľa návodu na použitie a zoznamu možných závad.

Ďalej vám odporúčame preštudovať si naše Desatoro reklamácií, ktoré vám pomôže identifikovať možnú závadu.

Ak informácie uvedené v príručkách alebo na našej webovej stránke nie sú dostatočné, obráťte sa na naše reklamačné oddelenie.

VNT electronics s.r.o.
Dvorská 605

563 01 Lanškroun

Pondelok - piatok: 7:00 - 15:00 hod.

Tel: +420 730 893 827

E-mail: reklamace@dogtrace.com

Pri zasielaní tovaru do servisu ho viditeľne označte ako "reklamácia".

Pri reklamácii tovaru je kupujúci povinný doručiť: čistý tovar (bez tkaných a plastových pásov), ktorý je predmetom reklamácie, v súlade s dokladom preukazujúcim vlastníctvo tohto tovaru a sprievodný list, ktorý obsahuje

  • názov a adresu kupujúceho (vrátane mena kontaktnej osoby, telefónu, faxu, e-mailu)
  • odkaz a opis reklamovaného výrobku, typ, počet kusov
  • opis závady, dôvod reklamácie
  • Kópiu dokladu o kúpe (nadobudnutí) výrobku (faktúra, dodací list) - priložte

Reklamácie sa vybavujú bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia reklamovaného tovaru, v niektorých prípadoch po predchádzajúcej dohode s kupujúcim.

Ďakujeme

Server Error

Server Error

We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.

error 500